MOS: M4A1 MWS

2009-08-10 17:58:11

Po zakończeniu treningów cyklu podstawowych treningów (Basic Combat Training - BCT) możemy przystąpić do odblokowania dodatkowych specjalności tzw. MOS'ów.


Warunkiem przystąpienia jest zaliczenie szkolenia podstawowego oraz posiadanie punktów zaawansowania - 25 pkt. na każdy MOS.
Specjalności dzielą się na 4 kategorie :
-Strzelec Zaawansowany poziom I,II i III,
-Strzelec Automatyczny poziom I,II i III,
-Grenadier stopień I,II i III,
-Strzelec Wyborowy stopień I,II i III. 

                                          (tutaj wkleję screen ze wszystkimi mos'ami)

W pierwszej wersji gry mamy możliwość wyboru tylko i wyłącznie z poziomu I-wszego (tier I). Kolejność zaliczenia jest jak najbardziej indywidualną sprawą każdego gracza.
 
Skupmy się jednak na zapoznaniu z pierwszą specjalnością jaką jest rola Strzelca Zaawansowanego. Celem tego szkolenia jest podniesienie umiejętności wykrycia i zwalczenia przeciwnika na krótkim dystansie poprzez jak największą liczbę trafień  w różnokolorowe kształty umieszczone na 2 tarczach
w jak najkrótszym czasie.
Strzelając używajmy metody "dubletu" - dwukrotny strzał pojedynczy do każdej figury/koloru.

Rozpoczynamy ten trening stojąc twarzą do instruktora oraz trzymając w ręku karabin szturmowy armii amerykańskiej M4A1 mogący strzelać seriami o dowolnej długości.
Broń ta doskonale się sprawdza w działaniach Close Quarter Battle (CQB). Zalicza się do tego działania w wąskich alejkach, uliczkach, ciasnych pomieszczeniach oraz pozostałe akcje w terenie miejskim.

Po wysłuchaniu instrukcji naszego dowódcy zauważmy, iż po lewej stronie znajduje się mała pomoc (tablica):
                                         
Znajduje się tutaj mała podpowiedz - widoczne dwie tarcze, każda ma na sobie naniesione po 3 figury różnego koloru:
- circle (kółko),     
- square (kwadrat),
- triangle (trójkąt),
pod nim napis "circle triangle" (tak brzmi przykładowa komenda wydawana przez naszego instruktora) czyli zachodzi konieczność trafienia w figury: kółko (tarcza lewa) trójkąt (tarcza prawa).

To zróżnicowanie kolorów także wpływa na wydawane komendy - tu mamy:
-yellow (żółty),
-blue (niebieski),
-red (czerwony),
w tym przypadku komenda wygląda na przykład tak:"yellow blue", czyli trafiamy żółtą figurę (lewa tarcza) i niebieska figura (prawa tarcza).

Podchodzimy do stanowiska numer 3. i szykujemy się do rozpoczęcia strzelania.
 (screen jak jesteśmy na stanowisku i widoczny na nim zegar)


Tutaj zauważymy zegar znajdujący się nad nami. Odmierza czas jaki upłynie nam do ukończenia szkolenia. Jest możliwość zatrzymania zegara poprzez schowanie się za drewnianą osłoną przy której stoimy. Czekają nas trzy pozycje strzeleckie:
- kucnięta,
- stojąca,
- stojąca, wychylona

Pomocne jest użycie przybliżenia (zoom).


Dowódca powiadomi nas o zakończeniu strzelania i poprosi o udanie się do porucznika Collemana, który sprawdzi nasz czas oraz statystyki celności.
Gra automatycznie zapisze pozytywny wynik. Będziesz mógł także powtórzyć to szkolenie. Odblokowałeś użycie M4A1 MWS - krótkolufowy wariant M16A1. Umożliwia on strzelanie w trybie pół- jak i automatycznym.

PUNKTACJA:

Basic: 1525
Proficient: 1950
Expert: 2375
MAx: 2400 

                                    
Wskazówki:
- po przejściu do kolejnej sekcji/pozycji skorzystajmy z przeładowania (reload)-klawisz "R",
- ukryjmy się jak najdłużej za drewnianą osłoną w celu zastopowania zegara.

opracowanie Louis

Partnerzy

Shooters.pl

Americas Army

Ankieta

Czy podoba Ci się AA: Proving Grounds ?

  • Super zamierzam grać ile wlezie

    0%

  • Gra nie jest idealna ale zamierzam dać jej szansę

    0%

  • Nie podoba mi się wcale i nie zamierzam grać w AA4

    0%