Mout Course

2009-08-10 17:45:05

Podstawowy trening US Army przygotowuje żołnierza do wielu niespodziewanych sytuacji na polu walki. Bardzo ważna jest umiejętność podejmowania szybkich i trafnych decyzji w obliczu największego zagrożenia. Jest to rzecz tym trudniejsza, gdy działania prowadzone są na obszarach zamieszkanych przez ludność cywilną. Wróg może czyhać wszędzie, a nawet udawać zwykłego, z pozoru bezbronnego obywatela. Przykładową sytuację wraz z infrastrukturą zaprojektowano dla potrzeb szkolenia.


W dniu dzisiejszym czeka na Ciebie jedno z ostatnich ćwiczeń, jakie przewiduje Basic Combat Training w America's Army 3. Każdy szanujący się żołnierz musi przejść pozytywnie tę część treningu wykorzystując zdobytą wcześniej wiedzę i doświadczenie. Ćwiczenie składać się będzie z dwóch etapów. Pierwszy rozegra się pośród ustawionych kontenerów, gdzie czekają na Was różne zadania. Drugim etapem jest Shoothouse. W skrócie jest to makieta budynku składająca się z wielu pomieszczeń, przejść, drzwi, schodów etc.


Waszym wrogiem tym razem będzie „czas" i jego współpracownicy - drewniane makiety żołnierzy sił nieprzyjaciela. Zaczynamy!


 

Po krótkim wprowadzeniu przez drill sereganta podchodzimy do linii startu. Otrzymujemy karabinek M16A1 wyposażony w celownik kolimatorowy Aimpoint M68 oraz sześć magazynków z nabojami. Jesteśmy gotowi do startu. Po komendzie Go! wspinamy się na kontenery, by dostać się do obszaru, które musimy zabezpieczyć. W trakcie gdy wykonujemy nasze zadanie, musimy być przygotowani na atak wroga. Sprowadza się to do zestrzelenia kilkunastu tarcz. Musimy jednak uważać, by nie postrzelić żadnego z naszych. Po usłyszeniu komendy możemy przeładować broń i przejść przez otwarte drzwi do pomieszczenia, w którym na stole leży granat dymny. Otrzymujemy informację, że obszar za następnymi drzwiami jest obserwowany przez wrogiego snajpera. Należy wziąć granat i wyrzucić go na zewnątrz w strefę zaznaczoną białym kołem (nie koniecznie trzeba rzucać przez okienko). Czekamy, aż dym osłoni nam przejście. Idziemy!


 

W kolejnej lokacji znów użyjemy naszą niezastąpioną M16 do zlikwidowania „sił nieprzyjaciela". Przechodzimy następnie na podwórze, gdzie czeka już na stole granat zapalny. Naszym zadaniem jest zniszczenie urządzenia przypominającego agregat prądotwórczy. Przed wyrzuceniem granatu należy najpierw „przygotować" cel. Gdy wszystko zrobiliśmy poprawnie, otrzymamy potwierdzenie od przełożonego.
Jesteśmy gotowi przejść do południowo-wschodniego kontenera. Po postrzeleniu „wroga", będziemy musieli go „zabezpieczyć". Idąc dalej, przy okazji unieszkodliwiając wrogów, natkniemy się na rannego towarzysza - będzie nim SimMan poznany wcześniej na ćwiczeniach medycznych. Zgodnie z zaobserwowanymi objawami, należy udzielić mu odpowiedniej pomocy.
Przechodzimy do następnego pomieszczenia, cały czas trzymając palec na spuście. Po zlikwidowaniu zagrożenia możemy przystąpić do wykonania zadania, jakim jest w tym przypadku wyłączenie wrogiej radiostacji (standardowo dokonujemy tego za pomocą klawisza akcji - spacja). Tym samym kończy się pierwszy etap, możemy wyjść na zewnątrz.


 

Pod drzwiami Shoot House'a czeka już drugi Drill Seregant. Opowiada pokrótce o tym co nas czeka. Zabieramy ze sobą trzy granaty błyskowe M84 i ruszamy do środka. Naszym zadaniem będzie przejść w jak najkrótszym czasie kolejno przez wszystkie pomieszczenia, unieszkodliwiając "wrogów", przy okazji podnosząc walizkę znajdującą się w jednym z pomieszczeń i transportując ją do punktu końcowego. Użycie granatu błyskowego spowoduje zatrzymanie licznika czasu, bo pozytywnie wpłynie na nasz wynik końcowy. Po dotarciu do punktu końcowego podchodzimy do sierżanta, który przedstawi podsumowanie treningu. Gdy wszystko wykonaliście jak trzeba, pozytywny wynik zapisze się w waszym profilu i jako nagrodę otrzymacie możliwość używania celownika Aimpoint M68 w rozgrywkach sieciowych.

   

 

Gratulacje! Zaliczając MOUT Course ukończyliście właśnie podstawowy trening żołnierza USArmy.

PUNKTACJA:

Basic: 270sec
Proficient: 210sec
Expert: 150sec 

Przydatne wskazówki:

- przy starcie po lewej stronie oparta o kontener jest plansza z której możesz się dowiedzieć o wyglądzie żołnierzy nieprzyjaciela jak i swoich
- do ogólnego wyniku także brana jest pod uwagę celność - nie marnuj więc amunicji.
- liczniki czasu oraz makiety uruchamiane są przeważnie po wkroczeniu do danego pomieszczenia, bądź też po użyciu granatu błyskowego
- nie musisz rzucać granatu dymnego przez okienko 
- po ukończeniu szkolenia podstawowego i uzyskania poziomu ekspert we wszystkich treningach otrzymasz specjalną wstążkę

Partnerzy

Shooters.pl

Americas Army

Ankieta

Czy podoba Ci się AA: Proving Grounds ?

  • Super zamierzam grać ile wlezie

    0%

  • Gra nie jest idealna ale zamierzam dać jej szansę

    0%

  • Nie podoba mi się wcale i nie zamierzam grać w AA4

    0%