Ciekawostki AA3

2009-08-09 21:01:09

data ostatniej modyfikacji 7.02.2009

Zamieszczone poniżej screeny zostały opracowane na podstawie materiałów video ze strony oficjalnej. Przygotowane opracowanie dotyczy AA3 i składa się z poszczególnych klatek z filmów. Specjalną uwagę poświęciliśmy zagadnieniom nowego interfejsu gracza (HUD). Dla osób, które jeszcze nie zapoznały się z pamiętnikami video DEVów oraz materiałom zza kulis podajemy linki do nich na portalu YouTube.

Rzućmy więc okiem na fragment filmu z widocznym HUDem - opisaliśmy go dokładnie poniżej, jak również zamieściliśmy tłumaczenia wypowiedzi DEVów dotyczące jego układu i zawartości.


Na górze w środku ekranu wyświetlana jest wersja gry AA3 : Build 01-110108. Z prawej strony widoczne są kolejno następujące dane: czas do zakończenia rozgrywki, ilość wygranych, przegranych i zremisowanych rund oraz nazwa gracza. Warto również zwrócić uwagę na pasek zdrowia (prawy dolny róg), co do drugiego z pasków nie znamy jego zastosowania (Pye żartował, iż jest to wskaźnik wysychania oczu żołnierza) oraz mapkę systemu SAI (lewy dolny róg) obok której znajduje się walizka, która może wskazywać, iż jest to misja z przenośnym obiektem. Na samym dole w środku umieszczona została ikonka broni wraz z podpisem o ilości magazynków (brak informacji o ilości naboi). W tle screenu widoczny jest ciekawy model dymiącego czołgu.
 
[Dev]Pye : Oglądacie materiał zarejestrowany w listopadzie, a następnie przetworzony w plik video gotowy do streamingu na stronie. Mogę więc bezproblemowo stwierdzić, że zarówno filmik jak i każda pojedyncza klatka przechwycona z niego nie prezentuje końcowej jakości.

[Dev]Cpt_Murphy : Dokładnie, powinniście zachować pewien dystans do tego co widać we fragmentach rozgrywki pokazywanych w filmikach. Jak powiedział Pye, nic nie jest ostateczne do momentu wydania. Nagrywaliśmy filmiki od jakiegoś czasu, wiec w materiałach da się zauważyć rożne aspekty gry w rozmaitych stopniu ukończenia. W końcu na to składa się proces rozwoju, tak?


Analiza poszczególnych klatek z filmów :

DEV SnoopDoug - Evan Champlin - grafik, specjalista od broni zajmujący się również projektowaniem map. W tle widoczna jest tablica z modelami broni służąca DEVom podczas pracy
DEV Soundy - Will Brand - inżynier dźwięku dbający o realizm odgłosów i dźwięków w AA3 - wszystkie one zostały zarejestrowane bądź na poligonie bądź w studiu nagraniowym. W tle widoczne monitory firmy DELL - US Army współpracowała już wcześniej z tym amerykańskim koncernem na przykład przy okazji promocji gry na targach rozrywki E3
SMC LTC Randy Zeegers podczas nagrywania kwestii do gry w studiu nagraniowym. Zdanie, który słyszymy na filmie to : "Remeber soldiers The more You sweat in training the less you are bleeding in combat". Pamiętajcie żołnierze, że czym więcej stracicie potu podczas treningu to tym mniej będziecie krwawić w walce.
Przeładowywanie ciężkiego karabinu maszynowego M249 SAW popularnej kosiarki (mapa Pipeline)
  Cyfrowe zczytywanie ruchów postaci - jako aktorzy występują specjaliści od broni i celowania. Na stroju oraz broni widoczne są czujniki , które odczytują swoje położenie i przekazują je do komputera. Na ich podstawie budowany jest cyfrowy model ruchu postaci.
  Celowanie z nowego granatnika XM230, w oknie widoczna eksplozja wystrzelonego wcześniej pocisku
  Szturm na Main Pump Room poprzez łazienkę na mapie Pipeline. Warto zwrócić na bardzo ładnej jakości tekstury kafelków oraz podłogi
  Terrorysta przemierzający tunele, w tle widoczna para wydobywająca się z rury
  Walka w zniszczonym mieście. Przy oglądaniu filmu proszę zwrócić uwagę na fakt, iż wejście do zniszczonego domu poprzez ruiny jest płynne (w obecnej wersji nasza postać może potknąć się bądź zawiesić o byle nierówność bądź kamyczek - dzieje się tak często na mapie SF Sandstorm)
  Bieg żołnierzy poprzez główną ulicę miasta
  Model postaci żołnierza widziany od tyłu - widoczny napis US na plecaku
  Celowanie na zewnątrz rafinerii (mapa Pipeline)
  Wybuch w pomieszczeniu pocisku wystrzelonego z XM230 bądź granatu, w tle widoczne odłamki
  Widok na główną ulicę mapy toczącej się w mieście. Widoczne modele pojazdów cywilnych oraz drzewa.
  Ostrzał z werandy, na murze widoczne grafitti
  Ostrzał w ruinach, widoczny model terrorysty od tyłu oraz umocnienia w postaci worków z piasku
  Efekt przenikania światła poprzez belki w dachu na werandzie
  Celowanie na moście, widoczny również wrak pojazdu
  Przeładowywanie granatnika (widok z boku)
  Celowanie z granatnika (widok z boku)
  Terroryści w ataku na drodze (widoczne postawy postaci : klęczki oraz stojąca), warto zwrócić uwagę na fakt, iż każdy op4 posiada krótkofalówkę z długaśną antenką (prawdopodobnie mapa Bridge)
  Żołnierz prowadzący ostrzał z wieży (prawdopodobnie mapa Bridge)
  Penetracja pomieszczeń w zespole, na prawej ścianie widoczne dziury po kulach
  Celowanie, widoczna słabej jakości trawa
  Zbliżenie na broń podczas celowania
  Oczyszczanie pomieszczeń w zgliszczach domu
  Skrzyżowanie ulic miasta

Partnerzy

Shooters.pl

Americas Army

Ankieta

Czy podoba Ci się AA: Proving Grounds ?

  • Super zamierzam grać ile wlezie

    0%

  • Gra nie jest idealna ale zamierzam dać jej szansę

    0%

  • Nie podoba mi się wcale i nie zamierzam grać w AA4

    0%