



Kalendarium AAO
CZY WIESZ, ŻE : w pierwszej wersji gry wydanej 4 lipca 2002 można było znaleźć 6 map : MOUT McKenna, Bridge Crossing, Pipeline, Insurgent Camp, Collapsed Tunnel oraz Headquarters Raid. |
v1.0.0 - AA: Recon
04 lipiec 2002
v1.0.1b - AA: Operations
05 lipiec 2002
v1.1.1 - AA: Operations (Marksmanship Pack)
01 sierpień 2002
CZY WIESZ, ŻE : szkolenia dodatkowe pojawiały się w grze w następującej kolejności : snajperskie - 1.1.1, spadochronowe - 1.2.0, sił specjalnych - 2.0, medyczne - 1.9 |
v1.2.0 - AA: Operations (Airborne Pack)
22 sierpień 2002
v1.2.1 - AA: Operations (Map Pack)
03 październik 2002
v1.3.0 - AA: Operations (Mountain Pass)
10 październik 2002
CZY WIESZ, ŻE : zanim do gry został wprowadzony system antycziterski PB (miało to miejsce w wersji 1.9) nad przebiegiem rozgrywki na serwerach oficjalnych czuwali administratorzy |
v1.4.0 - AA: Operations (River Basin)
25 listopad 2002
v1.5.0 - AA: Operations (Weapons Cache SE)
23 grudzień 2002
v1.6.0 - AA: Operations (Radio Tower)
16 marzec 2003
CZY WIESZ, ŻE : DEVom zdarzało się wpływać na styl rozgrywki na starych mapach - tak jak miało to miejsce gdy usunięto możliwość spamowania z map SF Sandstorm i Hospital (wersja 2.2) |
v1.7.0 - AA: Operations (Bridge SE)
21 kwiecień 2003
v1.9.0 - AA: Operations (Medics)
08 sierpień 2003
v2.0.0 - AA: Special Forces (SFAS)
06 listopad 2003
CZY WIESZ, ŻE : w wersji 1.7 występował bug umożliwiający przelatywanie grantów przez drzwi zaś wersja 2.0.a umożliwiała klonowanie broni |
v2.0.0a - AA: Special Forces (Sandstorm)
21 grudzień 2003
v2.1.0 - AA: Special Forces (Downrange)
25 maj 2004
v2.2.0 - AA: Special Forces (Vanguard)
19 październik 2004
CZY WIESZ, ŻE : DEVovie musieli dwukrotnie naprędce łatać grę gdy okazywało się, że zawiera ona błędy krytyczne - miało to miejsce przy wydaniu wersji 2.2.1 i 2.8.3.1 |
v2.2.1 - AA: Special Forces (Vanguard)
18 listopad 2004
v2.3.0 - AA: Special Forces (Firefight)
18 luty 2004
v2.4.0 - AA: Special Forces (Q-Course)
05 maj 2005
CZY WIESZ, ŻE : jednym z DEVów był Amerykanin polskiego pochodzenia David Kozlowski vel DEV Poland - opuścił on zespół projektantów w 2007 roku |
v2.5.0 - AA: Special Forces (Direct Action)
13 październik 2005
v2.6.0 - AA: Special Forces (Link-Up)
09 luty 2006
v2.7.0 - AA: AA: Special Forces (Overmatch)
14 wrzesień 2006
CZY WIESZ, ŻE : 4 nowe mapy wchodzące w skład wersji 2.8.1 zostały zaprojektowane przez studentów uniwersytetu o nazwie Southern Methodist University |
v2.8.0 - AA: Special Forces (Coalition)
21 grudzień 2006
v2.8.1 - AA: Special Forces (Overmatch) (SMU GH Map Pack)
22 marzec 2007
v2.8.2 - AA: Special Forces (Overmatch)
06 wrzesień 2007
v2.8.3 - AA: Special Forces (Overmatch)
31 styczeń 2008
v2.8.3.1 - AA: Special Forces (Overmatch)
25 marzec 2008
v2.8.4 - AA: Special Forces (Overmatch)
9 październik 2008
v3.0 - Americas Army 3
CZY WIESZ, ŻE : już w ciągu niespełna 48h od premiery wersji 3.0 gry wydana została pierwsza łatka do AA3. Nie zmieniała jednak ona numeracji wersji gry |
17 czerwiec 2009
v3.0.3 - Americas Army 3
25 czerwiec 2009
v3.0.4 - Americas Army 3
3 lipiec 2009
v3.0.5 - Americas Army 3
13 lipiec 2009
v3.0.6 - Americas Army 3
10 wrzesień 2009
v3.0.7.0- Americas Army 3
2010-02-18
v3.0.8.0- Americas Army 3
2010-06-25
v3.0.8.1- Americas Army 3
2010-10-28
v3.0.8.2- Americas Army 3
2010-11-22
v3.1- Americas Army 3
2011-06-09
v3.1.1 - Americas Army 3
2011-06-17
v3.2 - Americas Army 3
2011-12-08
v3.3 - Americas Army 3
2012-06-28
v3.3.1 - Americas Army 3
2012-11-18
v4 - Americas Army Proving Grounds (aka 4)
29 sierpnia 2013
v4 RFI-1 - Americas Army Proving Grounds (aka 4)
31 październik 2013
v4 RFI-2 - Americas Army Proving Grounds (aka 4)
20 luty 2014
Na skróty
Ankieta
Czy podoba Ci się AA: Proving Grounds ?
-
Super zamierzam grać ile wlezie
0%
-
Gra nie jest idealna ale zamierzam dać jej szansę
0%
-
Nie podoba mi się wcale i nie zamierzam grać w AA4
0%