Marsha Berry

2009-08-10 20:41:15

 Wywiad został przedrukowany i przetłumaczony za zgodą serwisu americasarmy.com

Pyt. Co czyni AA3 wyjątkowym?
Odp. Kilka cech America's Army 3 wyróżnia ją wśród innych gier z gatunku, w szczególności poziom detali i autentyczności. Gra jest tworzona w oparciu o Unreal Engine 3 i obecnie AA3 umożliwia modyfikację postaci począwszy od jej wyglądu i wyposażenia, a skończywszy na ścieżkach kariery. Oprócz skróconego treningu podstawowego, umożliwiającego szybsze włączenie się do akcji, AA3 udostępnia wyspecjalizowany trening, który pozwala graczom na rozwój w grze i odblokowywanie nowych broni, w tym karabinu M4, a także dodatków takich jak granat dymny 40mm. Do ekscytujących cech można zaliczyć radialne menu, które umożliwia graczom wykorzystanie gestów w celu wydania złożonych komend, dynamiczny system elektronicznego dostarczania ułatwiający pobieranie i uaktualnianie gry, wstępne planowanie misji w celu ustalenia taktyk, przydzielenia celu dla drużyny ogniowej oraz/lub miejsca startu, nowy system punktacji który wynagradza graczy prezentujących wartości armii oraz pracę zespołową. Na koniec nowy model zachowania broni, wspierający bardziej realistyczną balistykę, efektu rykoszetowania oraz penetracji pocisku. Jest jeszcze wiele rzeczy o których nie mogę obecnie rozmawiać.


Pyt. Jakie elementy Armii próbujecie ukazać w nowej grze?
Odp. W AA3 pokazujemy wiele różnych elementów Armii, począwszy od wartości armii i etosu wojownika poprzez możliwości kariery a skończywszy na stylu życia podczas, jak i po służbie. Prezentujemy większą Armię poprzez technologie i wyposażenie oraz pokazywanie jak trenują, żyją i rozwijają się żołnierze. Dodatkowo wprowadzamy różne winiety w formie „momentów dumy", które oferują krótkie spojrzenie na życie żołnierza i udogodnienia, jak również tła interfejsu 3D użytkownika podkreślające inne obszary życia żołnierza podczas i po służbie.
Stawiamy nacisk na gameplay i trening Sanitariusza/Medyka w grze, dzięki czemu gracze nie tylko dowiedzą się czegoś o szkoleniu i karierach w Armii, ale również uzyskają wartościowe szkolenie pierwszej pomocy. Wraz z mocnym systemem nagradzania wartości armii większy nacisk stawiany jest na konsekwencje działań użytkownika i rozwijanie żołnierza. Poprzez taki rodzaj gameplay'u gracze zapoznają się z wartościami armii i tym jak kontrolują one wszystkie aspekty życia żołnierza.
AA3 w odróżnieniu od poprzednich wersji ukazuje zmagania z bardziej typowymi zagrożeniami. Dzięki temu jesteśmy w stanie ukazać pełny zakres możliwości Armii poprzez wprowadzenie większej liczby technologii i możliwości zdominowania przeciwnika w grze, wszystko z zachowaniem koncentracji na żołnierzu jako elemencie oddziału.


Pyt. Dlaczego gracze będą przywiązywać wagę do tej wersji gry?
Odp. Gracze będą zachwyceni grą ze względu na to, że szkolenia i misje są jeszcze bardziej ekscytujące i realistyczne. Wprowadziliśmy główny element gameplay'u AA na wyższy poziom. Rozbudowaliśmy to, co dobre i uwydatniliśmy taktyczna dynamikę oddziału opartą na drużynie. Wprowadziliśmy zaawansowane zachowanie broni, poruszanie się postaci i nowy model uszkodzeń. Wzięliśmy wszystkie najlepsze cechy AA2 i opinie ze strony społeczności AA i dodaliśmy najnowszą technologie aby stworzyć ekstremalnie zaawansowaną grę, która może być modyfikowana w celu stworzenia bardziej szczegółowego interaktywnego doświadczenia.


Pyt. Możesz wymienić niektóre z elementów zawartych w podstawowej wersji gry?
Odp. Jest kilka nowych elementów rozgrywki w AA3 takich jak radialne menu jako forma interakcji z grą; nowe szkolenia specyficzne dla roli MOS postaci w celu umożliwienia bardziej zaawansowanego gameplay'u; system Mission Controller we wstępnym planowaniu; nowy system animacji; nowy system dystrybucji i automatycznego uaktualniania. AA3 posiada dwa rodzaje rozgrywki: tradycyjny Match Play i Instant Action. W trybie tradycyjnym gracze będą mieli dostęp do broni i specjalnych dodatków odblokowanych dzięki szkoleniu które wzbogaca możliwości gracza i bronie. Dostęp gracza do tych elementów będzie zależał od jego postępu w wirtualnej karierze żołnierza. W każdej chwili gracz będzie miał możliwość dołączenia do gry za pośrednictwem trybu Instant Action, który nie wymaga od niego ukończenia szkolenia, jednak ilość dodatków i umiejętności będzie ograniczona. Inne nowe elementy rozgrywki mające duży oddźwięk to wstępne planowanie, leczenie rannych graczy i brak wiadomości o zabiciu gracza - konieczna jest identyfikacja zabitego przeciwnika w celu uzyskania tej informacji.


Pyt. Jakie nowe elementy wprowadza do gry Unreal Engine 3?
Odp. Unreal Engine 3 umożliwia w grze wzbogacenie rozgrywki, odgłosów, fizyki i animacji. Silnik ten zapewnia bardziej zaawansowany system oświetlania i pozwala na wzbogacenie trójwymiarowego świata o większą ilość detali. Jeden z głównych elementów AA3 - Mission Controller, jest możliwy do osiągnięcia jedynie dzięki warstwowemu podejściu do tworzenia misji. Możemy stworzyć jedno fizyczne otoczenie i liczne podwarstwy zawierająca wariacje rozgrywki. Dodatkowo wykorzystujemy wiele pobocznych produktów, które wzbogacają doznania, dla przykładu Beast polepszający oświetlenie.

 

tłumaczenie Chomiq

Partnerzy

Shooters.pl

Americas Army

Ankieta

Czy podoba Ci się AA: Proving Grounds ?

  • Super zamierzam grać ile wlezie

    0%

  • Gra nie jest idealna ale zamierzam dać jej szansę

    0%

  • Nie podoba mi się wcale i nie zamierzam grać w AA4

    0%