Wywiad z [DEV]Kermitem

2009-09-05 00:34:00

HR.SQUAD: Czy przewidujesz dodać możliwość odrzucania granatów odłamkowych (lub dymnych)? Jeżeli tak to kiedy?
[DEV]Kermit: Jest to mało prawdopodobne. Dyskutowaliśmy nad opcją pozwalającą kopnąć granat lecz wątpię byśmy zrobili w końcu coś takiego. Najważniejszy jest fakt, że odrzucanie granatów nie jest za bardzo realistyczne. W armii uczą cię, że gdy widzisz rzucony granat, masz uciekać jak diabli, szukając schronienia, a nie starać się go podnieść.

HR.SQUAD: Jakie nowe rzeczy zobaczymy w wersji 2.0?
[DEV]Kermit: Główną cechą 2.0 będzie wprowadzenie Sił Specjalnych i Sił Lokalnych. Aby zostać członkiem SF trzeba będzie przejść kilka misji treningowych. Jednak jeżeli nie uda się komuś ich zaliczyć to i tak będzie mógł grać na większości sieciowych map Sił Specjalnych, jednakże tylko w roli członka Sił Lokalnych.

HR.SQUAD: Kiedy możemy spodziewać się rozgrywki offline z “botami”?
[DEV]Kermit: Obecnie nad tym nie pracujemy, więc w najbliższym czasie nie spodziewajcie się takiej możliwości.

HR.SQUAD: Jakie pojazdy będzie można w przyszłości prowadzić?
[DEV]Kermit: Pojazdy? Kto mówił cokolwiek o pojazdach? Nie mamy żadnych planów dotyczących pojazdów, aczkolwiek widziałem kilka fajnych, dobrze sprawujących się prezentacji pojazdów w UT2004. Wprowadzenie ich do silnika gry ułatwi nam bardzo pracę nad dodaniem pojazdów, jeżeli zdecydujemy się na to w przyszłości.

HR.SQUAD: Jakie będą nowe tryby rozgrywki nad którymi pracujecie?? I kiedy planujecie je dodać.
[DEV]Kermit: Chcemy dodać kiedyś tryb umożliwiający odradzanie się graczy  Nie mamy jednak żadnych skonkretyzowanych planów w tej materii, więc nie wiem kiedy taki tryb się pojawi.

HR.SQUAD: Na oficjalnym forum AA był post w którym prosiliście  liderów klanów o sugestie mające uczynić grę bardziej przyjazną dla klanów. Czy planujecie wykorzystać któreś z sugestii graczy, jakie pojawiły się w wątku? Jeżeli tak, to które?
[DEV]Kermit: Pracujemy nad dodaniem większej ilości funkcji w okienku zarządzania kontem gracza. Jedną z takich opcji, które chcielibyśmy dodać, jest możliwość podania taga klanowego, wyświetlanego w grze.

HR.SQUAD: Co myślisz o współpracy z zaspołem PunkBustera i czy myślicie nad innymi posunięciami antycziterskimi?
[DEV]Kermit: Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego co zrobił PunkBuster. Najlepszą oceną jaką mogę wystawić PunkBusterowi i zespołowi EvenBalance jest fakt, że nie muszę już sobie zawracać głowy łapaniem cziterów.

HR.SQUAD: Czy planujecie dodać, w przyszłych wersjach, wewnętrznego klienta IRC?
[DEV]Kermit: Myślę, że możecie być wkrótce mile zaskoczeni, naprawdę wkrótce.

HR.SQUAD: Jakie są wasze plany po zaprezentowaniu Sił Specjalnych?
[DEV]Kermit: Obecnie cała nasza uwaga skupiona jest na ukończeniu Sił Specjalnych. Nie jestem całkowicie pewien, nad czym będziemy pracować przy wersji 2.1 i następnych, głównie dlatego, że jeszcze nie zdecydowaliśmy co chcemy zrobić po SF. Osobiście mam nadzieję, że 2.1 nie wprowadzi żadnych poważniejszych zmian, że będziemy mogli skoncentrować się na dopracowaniu tego, co do tej pory zrobiliśmy.

HR.SQUAD: HR SQUAD przez długi czas grał w Unreal Tournament, grę opartą na tym samym enginie co AA. Czy jest możliwe  (dla potrzeb meczy klanowych), by rozgrywka rozpoczynała się dopiero wówczas, gdy wszyscy są gotowi (wyświetlał by się napis “ready” u każdego gracza który, kliknąłby odpowiednią ikonę)? W ten sposób moglibyśmy zaczynać mecze szybciej i bez rund “setup”. Możliwość taka istnieje w opcjach serwera UT2003.
[DEV]Kermit: To dobry pomysł, zamierzam dodać coś podobnego jak tylko będę miał czas na usprawnienie pewnychh rzeczy. Nie mam czasu dodać tego w najbliższej wersji, lecz chciałbym wprowadzić to rozwiązanie wkrótce po 2.0.

HR.SQUAD: Czy będzie można zdobywać Honor ba serwerach znajdujących się poza USA, nie należących do SCI (i kiedy)? Mamy świetny serwer w Chorwacji, z niskim pingiem, lecz obecnie stoi on pusty, gdyż nie można na nim zdobywać Honoru.
[DEV]Kermit: Jest mało prawdopodobne by kiedykolwiek tak się stało. Głównie dlatego, że nie mamy możliwości zweryfikowania czy serwer hostowany przez kogoś innego niż armię jest prowadzony w sposób uczciwy i bezstronny. Z tego powodu zdecydowaliśmy, by Honor można było zdobywany tylko na serwerach oficjalnych, aby nikt nie mógł go sobie sztucznie nabijać na kontrolowanym przez siebie serwerze.

HR.SQUAD: Na jakim etapie znajdują się prace nad rozwojem funkcji nagrywania dem? Kiedy dostaniemy ukończoną wersję?
[DEV]Kermit: Obecnie, z tego co mi wiadomo, nagrywanie dem jest dostępne dla rozgrywki sieciowej i działa mniej więcej tak samo dobrze jak w UT2003. Szczerze powiedziawszy nie mamy zamiaru inwestować czasu, który by zabrało dopracowanie tej funkcji, by działała lepiej niż w UT2003, aczkolwiek jeżeli w przyszłości engine Unreala będzie dysponował lepszą funkcją nagrywania, to z pewnością będziemy skłonni włączyć ją do naszej gry.

HR.SQUAD :Jeszcze raz chciałbym podziękować [DEV]Kermitowi za wywiad, a także wszystkim tym, którzy przyczynili się do powstania tej wspaniałej gry w jej obecnej formie.

Tłumaczenie: Wukasz.

Partnerzy

Shooters.pl

Americas Army

Ankieta

Czy podoba Ci się AA: Proving Grounds ?

  • Super zamierzam grać ile wlezie

    0%

  • Gra nie jest idealna ale zamierzam dać jej szansę

    0%

  • Nie podoba mi się wcale i nie zamierzam grać w AA4

    0%